Hej,

Vi er nødt til at gøre noget ved vores garageopkørsel på ca. 85m2. Lige nu ligger der sprukken asfalt fra 60'erne, og den skal væk så hurtigt som muligt. Indgangsstien er i skifer, så noget der passer godt sammen med det. I betragtning af at det er murstensfacade, så vil man måske have noget lidt "roligere", dvs. større fliser eller asfalt, eller måske ikke.

Jeg vil få hjælp af gravemaskiner til forarbejdet, men belægningen vil jeg og nogle venner stå for.

Hvad synes I? Asfalt, betonfliser, visby struktur, natursten?

Vis gerne billeder af jeres indkørsler til inspiration :D

• Rødt murstenshus med to garager, en indkørsel med revnet asfalt, belagt indgangssti med skifer og omgivende vegetation.
Natursten, type smågatsten eller storgatsten er pænest efter min mening, men sandsynligvis også det dyreste.

wildeside
Mindst vedligeholdelse/pleje asfalt, bilen er ligeglad med, hvordan underlaget ser ud. Der er andet på en ejendom at vedligeholde/passe.

MrJay
Beton

Ser ud til at være et fint, velbevaret hus! Søstensfliser ville være tidsmæssigt passende. Måske kan man få gratis i tilstrækkelig mængde, hvis man er heldig. Uregelmæssig skifer ville give et mere moderne udtryk, men også passe ind. Fiks gangen til huset i samme omgang :)

Bare hold dig væk fra bystenen :-)

J joba91 sagde:
Hej,

Vi skal gøre noget ved vores garageindkørsel på ca. 85m2. Nu ligger der revnet asfalt fra 60'erne, og det skal væk asap. Indgangspartiet er i skifer, så noget der passer godt sammen med det. I betragtning af at der er murstensfacade, vil man måske have noget lidt "roligere" dvs. større fliser eller asfalt, eller ikke.

Jeg vil få hjælp af en gravemaskine med forarbejdet, men lægningen skal jeg og nogle venner gøre.

Hvad synes I? Asfalt, betonfliser, visby struktur, natursten?

Vis gerne billede af jeres indkørsler for inspiration :Dkør med små brosten eller brolægning bliver rigtig flot. I andre tilfælde tag ny og frisk asfalt

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.