hoffret #1 Selvbygger · Stockholm · 185 indlæg 9 jul 2021 klokken 19:00 hoffret Selvbygger Stockholm 185 indlæg 9 jul 2021 klokken 19:00 #1 Hej! Nogen der ved hvilken type tætningsbånd/tætningsmembran jeg skal sætte i samlingen mellem kantelement og Thermoblock/kældervæg inden jeg stiller isodrän og genopfylder?
Hej! Nogen der ved hvilken type tætningsbånd/tætningsmembran jeg skal sætte i samlingen mellem kantelement og Thermoblock/kældervæg inden jeg stiller isodrän og genopfylder?
hoffret #2 Selvbygger · Stockholm · 185 indlæg 9 jul 2021 klokken 19:03 hoffret Selvbygger Stockholm 185 indlæg 9 jul 2021 klokken 19:03 #2 Kan denne her virke? https://bolist.se/produkt/flytmembr...hhy2ckdNk50RqQLmV3q1iqotBBDhGi0hoCNr0QAvD_BwE Bør man supplere med nogen strimmel?
Kan denne her virke? https://bolist.se/produkt/flytmembr...hhy2ckdNk50RqQLmV3q1iqotBBDhGi0hoCNr0QAvD_BwE Bør man supplere med nogen strimmel?