Det afhænger af, hvordan listen ser ud. Hvis det er en o-formet liste, bliver den ganske vist lidt flad, men det vil sandsynligvis stadig udfylde sprækken.
Ellers kan du bruge en stærk konstruktionslim, som fx PL400 / PU400. Vær forsigtig, så du ikke får for meget på, for så kan det blive svært at åbne vinduet.
Under alle omstændigheder, som tidligere nævnt, er listen ofte forseglet med tape, og det plejer at holde fint.
Ellers kan du bruge en stærk konstruktionslim, som fx PL400 / PU400. Vær forsigtig, så du ikke får for meget på, for så kan det blive svært at åbne vinduet.
Under alle omstændigheder, som tidligere nævnt, er listen ofte forseglet med tape, og det plejer at holde fint.
en o list skyder man ikke. hvor skal du sætte klammeren??Roev08 sagde:
https://www.leifarvidsson.se/o-list-7-mm-silikon-vit-100m-rulle
o-list limer man med silikonRoev08 sagde:Det afhænger af, hvordan listen ser ud. Hvis det er en o-formet list, bliver den ganske vist lidt flad, men det vil sandsynligvis stadig fylde mellemrum.
Ellers kan du bruge en stærk konstruktionslim, som PL400 / PU400. Vær forsigtig, så du ikke bruger for meget, for så kan det blive svært at åbne vinduet.
Under alle omstændigheder, som tidligere nævnt, er listen som regel forseglet med tape, og det plejer at holde godt.
De fleste af Clas Ohlsons tætningslister er P-lister. De fastgøres med klammer i tungen eller limes. Brug ikke noget "stærklim", så får du bare unødvendigt besvær, når listen skal skiftes næste gang. Og husk at sætte listen rigtigt på.
Klik her for at svare