I
Hej,

Jeg har skiftet vindueskarme i huset og har nogle huller fra molly/ekspansionsplugger, der skal fyldes. De er ca. 15mm i diameter og materialet er masonitplade 10 mm. Jeg har prøvet med almindelig finspartelmasse, men det synker alt for meget sammen, det var ikke engang nok med 4 lag.

Har også en ny yderdør hvor karmen blev så skadet, at jeg må bore ud ca. 15(diameter) x 5(ca. dybde) mm, spartle og male over.

Der er mange, der foreslår Plastic Padding Elastic eller Kemisk træ, men min erfaring med begge er, at de lugter frygteligt? Det er 12 huller plus dørkarmen, der skal spartles, og jeg vil undgå stærk lugt, der hænger i huset hele dagen, hvis det er muligt.

Forslag?

Der findes en spartelmasse, der hedder One Strike, som måske fungerer bedre. Aldrig prøvet på masonit dog.

Ome Strike er vel tænkt til vægge og lofter. Er det tilstrækkelig hårdt til at spartle snedkerarbejde?

V
Tryk i latexfuge først og når den er tørret spartel ovenpå.

• Synes
cpalm
  • Laddar…
I
Var i farvebutikken, de syntes det var meget mærkeligt, at Beckers snickerispackel ikke skulle række til dette job. De gav mig en god pris på en ny tube og det viste sig fungere helt okay, selvfølgelig skal man stadig lægge på 2-3 gange, men meget bedre end den tube jeg havde fra tidligere. Så nu at den faktisk er fra 2016, måske har det en betydning for funktionen ;)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.