Skal tilslutte en terrasse mod en betonplade til en attefallare. Kantbjælkerne er af "letvægts"-type, det vil sige at der kun er en tyndere fiberbeton mod siden og derefter isolering....hvad skal jeg bruge for at fastgøre terrassen mod denne?😊

T trojlee sagde:
Skal tilslutte en terrasse mod en betonplade til en attefallare. Kantbjælkerne er af "letvægts"-type, det vil sige, at det kun er en tyndere fiberbeton mod siden og derefter isolering....hvad skal jeg bruge til at fastgøre terrassen til denne?😊
Hvorfor skal du overhovedet fastgøre den til huset?

• Synes
reez og 1 anden
  • Laddar…
T Tompafix sagde:
Hvorfor skal du overhovedet fastgøre den til huset?
Tænkte det ville blive mere stabilt end at stille den på fliser, har ret lav byggehøjde så der er ikke plads til en bærende bjælke under..

B
Jeg havde støbt plinter i stedet...

• Synes
Davidbagare
  • Laddar…
Læg belægningssten i stedet, det kræver mindre vedligeholdelse og passer oftest fremragende til huse med plade på jord.

• Synes
reez
  • Laddar…
T trojlee sagde:
Tænkte at det bliver mere stabilt end at stille den på plader, har ret lav byggehøjde, så der er ikke plads til nogen bærende bjælke under..
Begge mine terrasser ligger direkte på belægningssten.
De har ingen bærende bjælke, kun en ramme med 170mm reglar. Ligger stabilt efter 10+ år. En terrasse vejer en del og bevæger sig ikke lige med det samme.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.