Hejsa
Hvilken retning synes I, at man skal sætte gipspladerne i dette loft, og hvorfor? Ifølge Norgips skal kortsiderne gå i linje med sollyset fra vinduet, men jeg forstår ikke hvorfor. Han, der spartler, sagde, at det ikke spiller nogen rolle for ham. Men jeg synes egentlig, at de lange sider skal gå i linje med sollyset, da det måske mindsker risikoen for udfordringer med strølys på samlingerne.
Hvilken retning synes I, at man skal sætte gipspladerne i dette loft, og hvorfor? Ifølge Norgips skal kortsiderne gå i linje med sollyset fra vinduet, men jeg forstår ikke hvorfor. Han, der spartler, sagde, at det ikke spiller nogen rolle for ham. Men jeg synes egentlig, at de lange sider skal gå i linje med sollyset, da det måske mindsker risikoen for udfordringer med strølys på samlingerne.
Ok så langs glespanelen m.a.o.
Skal man skære mellem kortsiderne så det bliver nemmere at spartle? På samme måde som væg? Noget andet at tænke på i modsætning til væg?
Skal man skære mellem kortsiderne så det bliver nemmere at spartle? På samme måde som væg? Noget andet at tænke på i modsætning til væg?
Klik her for at svare
