Jeg har selv sat op tilsvarende knopper, skruede dem derefter direkte i pluggen. Men mærkeligt at dine har så meget kort indbygget skrue, så jeg forstår, at det bliver svært.
Jeg har selv sat tilsvarende knopper op, skruede dem da ind direkte i pluggen. Men mærkeligt at dine har så meget kort indbygget skrue, så jeg forstår, at det bliver svært.
Hvis du absolut ikke kan få det til at fungere, har ingen idé om tipset om Duotec virker, og konen kan returnere de nuværende knopper, så findes der f.eks. Muutos "the dots", som har mere konventionel længde på skruerne. De kan ses på billedet nedenfor. Budgetspørgsmål også selvfølgelig, pakken nedenfor koster vel nogle hundrede. Held og lykke uanset
Så ikke billedet, før jeg svarede. Den skrue var ikke lang.
Fill & fix med perfohylsor som følger med burde løse problemet. Bor, stop i perohylsan og sprøjt i fill & fix. Så monterer du knoppen, når massen er hærdet efter nogle minutter.
250 spänn for fill&fix - snart billigere med andre greb
Eller prøve at få den lille skrue ud og lime en længere ind.
Den kan tages ud uden problem.
Hvor finder jeg sådanne i samme størrelse men længere?
Der er jo gevind på den ene side, så jeg skal finde en, der er præcis lige så kort på den side, der skal ind i grebet, og så skal den anden ende være betydeligt længere.