Under min gamle køkkenvask er der denne til at føre ind i nogle spor som bagstykke/bund "bag" selve køkkenskabet. Den er 6mm tyk og ser ud til at være hvidfolieret på den ene side. En del mangler og denne er jo i den tilstand som vises på billederne, så jeg vil gerne supplere og erstatte. Hvilket produkt skal jeg lede efter?

• En hvidfolieret 6mm tyk plade med uregelmæssig kant på trægulv. Pladen skal bruges som bagstykke under en diskbænk i et køkkenskab.
  • En hvidfolieret træplade, 6 mm tyk, med hjørneskade. Beliggende på et trægulv. Anvendes som bagplade under køkkenskab.
  • En kant af en 6mm hvidfolieret plade til et køkkenskab, vist i profil.
  • Brun plade med hvid foliering på den ene side, 6 mm tyk, beregnet som bagstykke eller underdel til køkkenskab. Sømspor kan ses i kanten.
BirgitS
Der findes masonitplader, der er 6 mm tykke, og masonitplader er ofte blevet brugt til at bygge skabe sammen.

BirgitS BirgitS sagde:
Det findes masonitplader som er 6 mm tykke, og masonitplader er ofte blevet brugt til at bygge skabe sammen.
Ja, det kan meget vel være masonit, men den ser ud til at være malet fra fabrikken. Men måske køber jeg bare 6mm masonit og maler den selv.

• Synes
BirgitS
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.