Skal fastgøre en byggeskive, der vil være et par centimeter fra køle-/fryseskabet. Vil derfor bruge et materiale, der "tåler" kulde og også kan isolere lidt mod eventuel fugt mod væggen.
Havde tænkt mig at bruge 12mm spån.
Er der nogen, der har noget at indvende mod det? :
Havde tænkt mig at bruge 12mm spån.
Er der nogen, der har noget at indvende mod det? :
Lyder som om du har brug for at skifte køle/fryseskab, hvis du skal tage hensyn til dette i materialevalget omkring enheden. Vi har normal køkkenindretning, og klods-an køl/frys ligger en fineret spånplade.
Klik her for at svare