Har et gulv, som vi skal rive, rette op og lægge nyt. Men jeg ved ikke rigtig, hvilken vej man skal gå, når det gælder isoleringen. I dag ligger der spån direkte på en betonlag, under den ser man, hvor den er revnet, at der er et tykkere lag med grus/bjergknus.
Huset er fra 1907 og har torpargrund, dette er det første gulv vi har åbnet op.
Skal man lægge nye regler og lave et blindbundsgulv, eller skal man bruge fx leca letklinker 12/20K op til underkanten af de nye regler og derefter mineraluld mellem reglerne? Eller er jeg helt ude og køre?
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.