Hej!

Jeg har pudset nogle rum i kælderen op med Weber 142 (kalkmørtel) og skal nu male de pudsede vægge. Hvilken maling skal jeg egentlig vælge? Nogle siger silikatmaling, men andre siger, at den er for hård for kalkpudsen? Er det kun kalkmaling, der gælder?
 
K
Silikat kræver mindst brugsklasse C og Kalkbruk ligger i E så det er kalkfärg som gælder.
Nogle maler alligevel med Silikat, og det kan fungere, fordi det er indendørs, men man er ikke garanteret det, så det er op til hver enkelt at tage chancen, men går det dårligt, så har man heller ingen mulighed for at reklamere.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.