Har set Finja har en, der hedder EPS Varm, som skulle have højere isolering (har ikke set tallene), men den ser ud til at være udsolgt overalt. 3-4 ugers ventetid. Er det værd at stoppe byggeriet og vente? Hvordan har andre resoneret om dette valg?
 
KJD KJD sagde:
Jeg har set, at Finja har en, der hedder EPS Varm, som skulle have højere isolering (ikke set tallene), men det ser ud til, den er udsolgt overalt. 3-4 ugers ventetid. Er det værd at stoppe byggeriet og vente? Hvordan har andre overvejet dette valg?
Med "bedste" tænker jeg her på isoleringsfaktor.
 
KJD KJD sagde:
Med "bästa" tänker jag här på isolerfaktor.
Ok, finder at Finja varm har
Lambdaværdi 0,07 W/(m · K)

Mens f.eks. Combimix cm-630 har:
Varmeledningsværdi 0,1322 W / (mK)

Fandt en leverandør som. Online tog 50% ekstra så må det blive den + midlertidig pause og ingen støbning i dag. (Heldigvis er der ikke mangel på andre projekter).
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.