Har set Finja har en, der hedder EPS Varm, som skulle have højere isolering (har ikke set tallene), men den ser ud til at være udsolgt overalt. 3-4 ugers ventetid. Er det værd at stoppe byggeriet og vente? Hvordan har andre resoneret om dette valg?
Jeg har set, at Finja har en, der hedder EPS Varm, som skulle have højere isolering (ikke set tallene), men det ser ud til, den er udsolgt overalt. 3-4 ugers ventetid. Er det værd at stoppe byggeriet og vente? Hvordan har andre overvejet dette valg?
Ok, finder at Finja varm har
Lambdaværdi 0,07 W/(m · K)
Mens f.eks. Combimix cm-630 har:
Varmeledningsværdi 0,1322 W / (mK)
Fandt en leverandør som. Online tog 50% ekstra så må det blive den + midlertidig pause og ingen støbning i dag. (Heldigvis er der ikke mangel på andre projekter).
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.