Står over for en garagebygning så småt. Tænkte bygge i løsvirke, da jeg ikke kan finde et byggesæt, jeg vil have. Sad og tænkte på skruer. Jer som er erfarne husbyggere, hvilke dimensioner på skruer er mest anvendelige ved et byggeri, dem man skal have hjemme? Selvfølgelig er der specialskruer, men det er ikke dem, jeg tænker på nu, men de mest anvendelige typer og dimensioner. Dette bliver mit første større nybyggeri, så min erfaring strækker sig til et antal husrenoveringer og måske en brændeskur typisk.
Skal snart i gang med at bygge en garage. Planlægger at bygge med løsvirke, da jeg ikke kan finde et byggesæt, der passer mig. Jeg sad og tænkte på skruer. Jer der er erfarne husbyggere, hvilke dimensioner på skruer er mest anvendelige ved et byggeri, dem man skal have hjemme? Selvfølgelig findes der specialskruer, men det er ikke dem, jeg tænker på nu, men de mest anvendelige typer og dimensioner. Dette bliver mit første større nybyggeri, så min erfaring strækker sig til en række husrenoveringer og måske et brændeskur.
Overvej at købe en sømpistol, der tager 3 og 4 tommers søm i stedet, der er brugt til salg..
At skrue ramme og alt sammen bliver enormt dyrt..
Sømpistol altså. Hvilken type ville I anbefale? Trykluft, gas, batteri. Har kigget rundt lidt. Der ser ud til at være forskellige vinkler på sømbåndene. Hvad er forskellen og hvorfor? 😀
Søm pistol altså. Hvilken type ville I anbefale? Trykluft, gas, batteri. Har kigget lidt rundt. Det ser ud til, at der er forskellige vinkler på sømbåndene. Hvad er forskellen og hvorfor? 😀
Det billigste bliver en trykluftdrevet, hvis du har en kompressor, da der vil blive brugt nogle ti tusind søm eller deromkring.