R Rena #1 Medlem · Skåne · 762 indlæg 13 sep 2004 klokken 09:54 Rena Medlem Skåne 762 indlæg 13 sep 2004 klokken 09:54 #1 Hej! Har lige lagt asfaboard som bund i min lille udbygning af sommerhuset. Nu er det sådan, at på grund af afløbsrør og lignende er der nogle sprækker. Hvad kan jeg sætte der? Silikone eller hvad? TAK!
Hej! Har lige lagt asfaboard som bund i min lille udbygning af sommerhuset. Nu er det sådan, at på grund af afløbsrør og lignende er der nogle sprækker. Hvad kan jeg sætte der? Silikone eller hvad? TAK!
Bob_the_builder #2 Medlem · 2 037 indlæg 13 sep 2004 klokken 20:17 Bob_the_builder Medlem 2,037 indlæg 13 sep 2004 klokken 20:17 #2 Fugeskum bliver sikkert helt udmærket.