Hej!

Har lige lagt asfaboard som bund i min lille udbygning af sommerhuset. Nu er det sådan, at på grund af afløbsrør og lignende er der nogle sprækker.
Hvad kan jeg sætte der? Silikone eller hvad?

TAK!
 
Bob_the_builder
Fugeskum bliver sikkert helt udmærket.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.