Sidste år købte vi en garagedør - slagdøre.

Garagegulvet er ret glat, men skævt. Derfor er der en sprække under garagedørene på mellem 2 cm og 0,5 cm i en jævn kileform. Det går ikke rigtig at lade denne sprække være en vinter til ::)

Hvad skal man tætne denne sprække med? Skal man sætte en form for gummiliste? Hvordan? 0,5 cm er ikke meget at spille med.

Er alternativet at sætte en form for gummiliste på gulvet, som tætner mod garagedørenes inderside i stedet for under dørene?
 
Nja, borstlist er ikke interessant. Jeg kom i tanke om, at Kuntze har mange gummilister. Jeg ringede til dem, og de ville sende nogle prøvelister, som jeg skal teste.

http://www.kuntze.se
 
Fasting65 sagde:
Nja, borstlist är inte intressant. Jag kom på att Kuntze har mycket gummilister. Jag ringde dem och de skulle skicka några provlister som jag ska teste.

[link]
Sende? Du går jo derhen og indånder den herlige atmosfære. Her findes jo alt, som ikke findes i almindelige forretninger. Og når du alligevel er der, laver du et studiebesøg hos Sieverts Skruv på den anden side af gaden....:)
 
Hvis det ikke var for deres håbløse åbningstider og dårlige beliggenhed, ville de måske blive æret med et besøg...

-Nej, nogle gange må bjerget komme til muhammed.
 
Til Kuntze går man kun for den vidunderlige duft af gummi....i det mindste gjorde man det før, da de lå ved Hötorget. Nu, nede på Lindhagensgatan, er det slet ikke samme atmosfære.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.