Hej!
Jeg vil prøve at pynte lidt i min entré. Nu har jeg tænkt længe og grundigt over, hvordan jeg bedst kan få mine loftlampetter til at se godt ud. Jeg har nemlig en lidt mærkelig afslutning mod trappen, der fører op til øverste etage. Huset har et katteloft, der "skyder over" trappen. Jeg kunne godt bruge nogle tips og råd om, hvordan man kan pynte dette. Vedhæfter billeder.
Tak på forhånd!

• Hvidmalet trappeopgang med et vægspejl og træpaneler; tydeligt loftsafslut mod trappen.
  • Trappeopgang med hvidmalede træpaneler, spejl på væggen og slidt trærækværk, der fører op til øverste etage.
  • Gangen med trævægge og loftlister, en lampe i loftet og en delvist synlig dør; trappen går opad mod kattvinden.
Ja, jeg har været unne på sådanne. Så kan jeg jo afslutte listerne mod dem. Og lade være med at sætte liste over selve trappen. I stedet kan jeg sætte en smal hjørne-tækliste der. Men problemet er, at jeg er lidt allergisk overfor tæklister, som ligesom har tendens til at havne "udenpå"..

Alt en regel / bjælke som dækker taglisten plus nogen cm så du får et helt tag .. dvs lister x fire sider.
Og du slipper en afdækningsliste for endetræet på panelet i trappen.

• Synes
GEBER
  • Laddar…
Abeslut! Det lyder som en god idé. Tager den med mig!👍

• Synes
Mazen
  • Laddar…
Har den løsning minus fjerde liste i min hall da jeg har fjernet en mur som efterlod et hul i loftet ..
Loftkonstruktion med hvidmalede paneler og en udsparring, hvor en væg er fjernet, efterlader en synlig træbjælke og et dekoreret tapet på væggen.

• Synes
GEBER
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.