1,887 læst ·
2 svar
2k læst
2 svar
Hvad kan dette være for lim? Underlimmet vask.
Det er virkelig STENHÅRDT i hærdet tilstand, glansfuldt, sort, virker meget godt, ville gerne købe mere for at lime flere ting derhjemme.
Som nævnt i en gammel tråd her om underlimning af vask, så virker bordpladeproducenterne hemmelighedsfulde med, hvad de bruger for produkter. Her har vi lige fået denne laminatbordplade med underlimet vask leveret fra DFI-Geisler (som har en regel om ikke engang at besvare forespørgsler fra private/slutkunder), og vasken er limet med dette sorte lim, som siges at være epoxy men hvad?
TEC7 anvendes flittigt herhjemme, men dette her virker bedre, hårdere!
Som nævnt i en gammel tråd her om underlimning af vask, så virker bordpladeproducenterne hemmelighedsfulde med, hvad de bruger for produkter. Her har vi lige fået denne laminatbordplade med underlimet vask leveret fra DFI-Geisler (som har en regel om ikke engang at besvare forespørgsler fra private/slutkunder), og vasken er limet med dette sorte lim, som siges at være epoxy men hvad?
TEC7 anvendes flittigt herhjemme, men dette her virker bedre, hårdere!
Medlem
· Västra Götaland
· 3 542 indlæg
Ligner lidt noget smeltelim ?
Ser lidt mærkeligt ud, men er det ikke bådlim, ved at det bruges flittigt ved denne type job.i&e JOHN sagde:
Det er virkelig STENHÅRDT i hærdet tilstand, glansfuldt, sort, virker virkelig godt, ville gerne købe mere for at lime flere ting derhjemme.
Som nævnt i en gammel tråd her om underlimning af køkkenvask, så virker det til, at bordpladeproducenterne er hemmelighedsfulde med, hvad de bruger for produkter. Her har vi lige fået denne laminatbordplade med underlimet vask leveret fra DFI-Geisler (som har en regel om ikke engang at besvare forespørgsler fra privatpersoner/slutkunder), og vasken er limet med denne sorte lim, som skulle være epoxy men hvad?
TEC7 bruges flittigt herhjemme, men dette her virker bedre, hårdere!
Klik her for at svare
