265 læst ·
3 svar
265 læst
3 svar
Hvad hedder dette beslag til underliggende montering?
Jeg ville kalde det en sele, men søger man på det på nettet, så får man kun resultater på seler til bukser...
Balksko gør jo lignende ting, men er ofte for ender på bjælker.
Dette kan meget vel være noget, bygherrerne har lavet selv eller fået fremstillet til byggeriet. Det er jo bare et fladjern, der er bøjet til denne form eller svejset af nogle stykker.
Balksko gør jo lignende ting, men er ofte for ender på bjælker.
Dette kan meget vel være noget, bygherrerne har lavet selv eller fået fremstillet til byggeriet. Det er jo bare et fladjern, der er bøjet til denne form eller svejset af nogle stykker.
Tak, hängsle var også det første, jeg søgte på. Ja, underligt alligevel, det føles som om det burde være en relativt almindelig foreteelse at hænge regler op på denne måde. Jeg vil forlænge denne langs med hele altanen, antager at jeg fortsætter med vinkeljern fra begge sider i stedet.T Testarn sagde:Jeg ville kalde det et hängsle, men søger man på det på nettet, så får man kun resultater på seler til bukser...
Balksko gør jo lignende ting, men er ofte til ender på bjælker.
Dette kan meget vel være noget, byggerne har lavet selv eller fået fremstillet til byggeriet. Det er jo bare en fladjern, der er bukket til denne form eller svejset af nogle stykker.
Selve profilen hedder omega i hvert fald, men op og ned.
Jeg synes profilen ser ekstruderet ud, den er afrundet i indre hjørner mod reglen men alle andre hjørner ser ud til at være helt vinkelrette, svært at bukke og få så skarpe hjørner.
Jeg synes profilen ser ekstruderet ud, den er afrundet i indre hjørner mod reglen men alle andre hjørner ser ud til at være helt vinkelrette, svært at bukke og få så skarpe hjørner.
Klik her for at svare
