Har ikke set en eneste møbel af pall som jeg ville bære ind hos mig...:confused:
 
  • Synes
FullForce
  • Laddar…
Stefan N sagde:
Har ikke set en eneste møbel af palle som jeg ville bære ind hos mig...:confused:
Hvilken skam, jeg som havde håbet, at nogen ville komme og hente mine paller :p
 
Et stakit kan man lave. OBS det er ikke færdigt på billedet, han har nu bygget et lag liggende også. Flot?

Grønt hus med rødt tag bag et halvfærdigt ståhegn, bil i indkørslen, omgivet af træer og en velplejet græsplæne i forgrunden.
 
ullberg
Det var jo også en variant. staket er altså ikke byggetilladelsespligtige op til 120 cm? Måske ikke helt i min smag, men det var da opfindsomt alligevel...
 
hus_av_lastpallar.jpg
 
  • Synes
oobum og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.