Havde lidt problemer med min fogskumspistol tidligere. Så jeg købte en ny.
Satte flasken på og skulle fugen omkring et vindue.
Nåede kun at forsegle den ene kortside, før det bare begyndte at sive ud fugemasse i minimal længde. Fatter ingenting. Intet kan jo have nået at tørre
Tog en anden fugeskumsflaske og brugte den almindelige dyse. Den fungerede godt med den nye dyse.
Brugte den så ikke i en time. Skiftede til ny dyse. Men så virkede den ikke. Sivede kun let ud af den.
Hvad gør jeg forkert?
Satte flasken på og skulle fugen omkring et vindue.
Nåede kun at forsegle den ene kortside, før det bare begyndte at sive ud fugemasse i minimal længde. Fatter ingenting. Intet kan jo have nået at tørre
Tog en anden fugeskumsflaske og brugte den almindelige dyse. Den fungerede godt med den nye dyse.
Brugte den så ikke i en time. Skiftede til ny dyse. Men så virkede den ikke. Sivede kun let ud af den.
Hvad gør jeg forkert?
Fugeskum og vinduer plejer ikke at være anbefalet. Men det lyder som om det tørrer og sætter sig fast et eller andet sted. Er du sikker på, at det ikke tørrer i røret eller ved åbningen?
Flasken skal rystes let inden og derefter holdes med bunden opad.
Har brugt Illbruck og byggmax fugeskum, og hvis man venter et minut efter at have sprøjtet lidt, så klæber det sammen i røret/mundstykket.
Aceton virker mod helt ny fugeskum. Når det er tørt, er det mekanisk fjernelse, der gælder.
Planlæg arbejdet, brug handsker, og arbejd i godt ventilerede områder.
Har brugt Illbruck og byggmax fugeskum, og hvis man venter et minut efter at have sprøjtet lidt, så klæber det sammen i røret/mundstykket.
Aceton virker mod helt ny fugeskum. Når det er tørt, er det mekanisk fjernelse, der gælder.
Planlæg arbejdet, brug handsker, og arbejd i godt ventilerede områder.
Jeg har prøvet fugeskum som var dårlig. Om de havde været for gamle eller frosset eller noget andet ved jeg ikke, men der kom altså ikke noget skum ud af dem. Så det måske er dine dåser der er noget galt med.T Ejmelie sagde:Havde lidt problemer med min fugeskumspistol tidligere. Så jeg købte en ny.
Satte flasken på og skulle fuge rundt om et vindue.
Han bare fuge den ene kortside før det bare begynder at hvæse ud fuge i minimal længde. Fatter ingenting. Intet kan jo have nået at tørre
Tog en anden fugeskumflaske og kørte med den almindelige pipen. Den virkede godt med den nye pipen.
Brugte den så ikke i en time. Skiftede til ny pip. Men så virkede den ikke. Pøs bare lidt let ud af den.
Hvad gør jeg forkert?
Klik her for at svare