Bore med en til en halv mm mindre bor end anbefalet til pluggen. Brug nylonplugg. Overspænd ikke! Er der puds udenpå letbetonen, kan det være svært at få pluggen ind, hvis man har boret med mindre bor. Så kan du bore lidt større i den ydre del (pudsen)..
Der findes specielle skruer med meget dybe gevind, jeg har aldrig testet disse, da de er meget dyre. Der findes også trekantede plugger, men de fungerer ikke godt, hvis der er puds udenpå.