9,546 læst ·
17 svar
10k læst
17 svar
Hvad er min indervæg lavet af?
Synes det der ud som "almindelig" letbeton men siger du, at det er mørkegråt/sort når du borer i det, så lyder det som blåbetong (som for øvrigt også er letbeton). Jeg har almindelig letbeton, og det er lysegråt, når man borer i det. Er det blåbetong, så er der risiko for høje radonniveauer. En radonmåling anbefales stærkt! https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Blåbetong http://radea.se/radonbloggen/blabetong-vad-ar-det/
Hej,
Hvis det nu indeholder asbest, ville jeg nok ikke bore noget overhovedet, lade det være, derfor mit spørgsmål.
Som jeg opfatter det, er der ikke så stor sandsynlighed for, at væggen indeholder asbest? Lejligheden er fra 1969!
Hvis det nu indeholder asbest, ville jeg nok ikke bore noget overhovedet, lade det være, derfor mit spørgsmål.
Som jeg opfatter det, er der ikke så stor sandsynlighed for, at væggen indeholder asbest? Lejligheden er fra 1969!
skulle der være asbest i væggen og du sætter hylden op en dag. så gør det intet. skulle du dog sætte en hylde op hver dag. så ville du skulle bekymre digmili_d sagde:
Hvis man ser bort fra asbest et øjeblik og ser på selve støvsugningen, så er betonstøv ikke så godt for husholdningsstøvsugere.
Så er det bedre at tape en kuvert eller et kaffefilter lige under hullet, der samler op det, der kommer ud.
Overskuddet må man naturligvis rydde op med kost og eller støvsugeren.
Så er det bedre at tape en kuvert eller et kaffefilter lige under hullet, der samler op det, der kommer ud.
Overskuddet må man naturligvis rydde op med kost og eller støvsugeren.

