Hej
Jeg tænker at placere en rund plast isbadetønde 85x70cm fyldt med 260 liter vand og jeg vejer 80 kg.
Hvad er den bedste placering? Er det ok?
Se gerne altanfoto. Tak!
Jeg har svært ved at tro, at 340 kg belastning ville være et problem, konstruktionen klarer nok betydeligt mere end det. Tænk over, hvordan du kan fylde og frem for alt tømme dit bad på en bekvem måde uden at irritere naboerne.
Bumpar denne tråd, er der nogen der har styr på det? Har en ny altan bygget i 2016, har en portabel badetønde med samme mål, som jeg tænkte stille på altanen, som er 2,4 x 1,4 meter, tønde 3 kg + 250 kg + mig, det burde altanen vel kunne klare?
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.