34,301 læst ·
78 svar
34k læst
78 svar
Hvad er dette for materiale? Hjælp mig fastslå.
Arbejdede tidligere på en import-virksomhed, og måske 10-15% fulgte svenske regler.
En lampe som de tog ind som en prøve havde kineserne sparet penge på ved kun at trække en ledning i lampen. Den anden var fast i chassiset. Desværre er der mange virksomheder, der ikke følger reglerne.
En lampe som de tog ind som en prøve havde kineserne sparet penge på ved kun at trække en ledning i lampen. Den anden var fast i chassiset. Desværre er der mange virksomheder, der ikke følger reglerne.
Hvorfor i alverden tog du ned fuldt funktionelle vinduesbrædder, og hvad satte du i stedet?J Jimmy Andeblom sagde:Tak
Alle vindueskarme er nu demonteret, men med alle beslagene stadig fastskruede i karrene. Huset blev bygget samme år som de lukkede fabrikken i Lomma, og den "store skandale og tragedie" blev afsløret.
Mange arbejdere fik stenlunger eller kræft og døde på grund af arbejdet der.
Tilsyneladende fik jeg nogle af den sidste årgang, der blev produceret.
Staffan
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 420 indlæg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7,420 indlæg
@Staffan2000
Nu har jeg jo forstået din holdning til asbest, og selvom jeg faktisk er enig med dig i, at hysteriet ofte er urimeligt, ville jeg aldrig have asbest indendørs helt åbent på den måde. Jeg føler mig ikke helt tryg ved, at mine børn løber rundt og leger med legetøjsbiler på asbest.
At risikoen derefter er tæt på 0, selv i værste fald, hvis pladen skulle gå i stykker ved et uheld, er faktisk irrelevant for mig.
At kalde det internettets forbandelse at ikke ville have asbest på en slitageflade i dagligstuen er en underlig måde at se det på.
Nu har jeg jo forstået din holdning til asbest, og selvom jeg faktisk er enig med dig i, at hysteriet ofte er urimeligt, ville jeg aldrig have asbest indendørs helt åbent på den måde. Jeg føler mig ikke helt tryg ved, at mine børn løber rundt og leger med legetøjsbiler på asbest.
At risikoen derefter er tæt på 0, selv i værste fald, hvis pladen skulle gå i stykker ved et uheld, er faktisk irrelevant for mig.
At kalde det internettets forbandelse at ikke ville have asbest på en slitageflade i dagligstuen er en underlig måde at se det på.