Hej!

Jeg er på jagt efter to skruer som dem på billedet. Er der nogen, der kunne hjælpe mig på vej?

Det bedste ville jo selvfølgelig være, hvis nogen vidste lige ud af posen, hvilken model det er, og hvor jeg kan få fat i dem. Men jeg forstår, hvis det måske er svært at sige præcis, hvilken model det er ved blot at kigge på et billede. Men hvis nogen bare kunne give mig et tip om, hvad jeg bør google efter, kan jeg sikkert finde de rigtige, hvis jeg bestiller et par forskellige modeller, der kunne være dem, der er på billedet.

Tak på forhånd.

• To skruer ved siden af ​​en lineal og en plastikpose med tekst "2.0 x 5 mm". Indlægsforfatteren søger oplysninger om skruemodellen.
Søg på "self tapping screw". En hurtig tjek på Ebay giver et enormt udvalg af skruer, nogen burde passe dig.

Det ser ud som almindelig pladeskrue i 2x5mm (hvis teksten på posen passer).
Er det vigtigt, at farven er den samme? Ellers tror jeg, at isenkræmmere eller f.eks. bauhaus har sådanne i deres "løsvare"-hylde.

Det mest almindelige er, at skruen er selvskærende, men det burde ikke være et problem for dig.

Edit: Det ser ud til, at modelforretninger kan have lignende småskruer, da folk ser ud til at montere Märklin-skinner med disse.

Senest redigeret:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.