Hej, var nede og skiftede snavsvandspumpe og ryddede lidt op i krybekælderen i dag og bemærkede, at der er en belægning malet/sprøjtet på soklen. Det hverken føles eller ser ud som maling. Let at bryde af, kun et par millimeter tynd. Uklar gennemsigtig, noget hvidagtig. Nogen der ved, hvad dette kan være? Bifoger et billede jeg fandt, som jeg har taget nede i krybekælderen ved en anden lejlighed, zoom ind så kan det ses.

• Krybekælder med synlige træbjælker, rør og en netafdækning på en væg med sprukket, belagt beton.
Vil ikke være ubehøvlet, men det er et frygteligt dårligt billede at se noget på. Glitrer den og ser ud som sukkerspind er det saltudfældning.

Manganbangan Manganbangan sagde:
Vill ikke være ubehagelig men det er et forfærdeligt dårligt billede at se noget på. Glitrer den og ser ud som sukkervat er det saltudfældning.
Ja, billedet er et jeg har taget ved en anden lejlighed. Kan gå ned og tage et bedre billede i morgen. Jeg er tvivlende overfor saltudfældning, dette føles mere som en slags overfladebehandling.

Det ser ud som et lag med puds, der har sluppet lidt her og der.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.