Der er blevet bygget lidt udenfor lejligheden, og jeg tænkte på, er dette cement? Kom til at træde i det nylagte og undrer mig over, hvad det er. Der er gået omkring 50-55 timer siden jeg trådte i det, og siden da har det fået en lidt jordlignende overflade, som er grå men med en meget mørkere farve under den tynde overflade? Det er hårdt, men man kan nå den mørke overflade under. Det var mere vådt i starten, men er blevet lidt halvhårdt, og pulveragtigt, de lagde det på græsplænen uden gitter omkring. Er det ler, de har lagt?
Klik her for at svare






