14,420 læst ·
19 svar
14k læst
19 svar
Hvad betyder facade af masonit og ribbe?
Hej!
Fik så god hjælp fra jer her, så jeg ville bare fortælle, hvordan det gik med huset med facade af masonit og rib. En lille sand historie om udbudspriser og slutpriser på ejendomsmarkedet i dag.....
Udbudsprisen for denne ejendom var 295'. Slutprisen (hold jer nu fast) var 840'!!!
Nu har jeg været med i så mange budrunder, der ender med mere end det dobbelte af udbudsprisen, at det begynder at føles håbløst. Er det udbudspriserne, der er forkerte, og så mange ejendomme ikke korrekt vurderet, eller er det markedet, der er overophedet? ???
Er blevet træt af mæglere og budrunder nu i hvert fald. Må se, om vi kan finde noget at købe direkte af ejendomsejeren i stedet.
Ha' det godt og tak igen for al hjælp!
Fik så god hjælp fra jer her, så jeg ville bare fortælle, hvordan det gik med huset med facade af masonit og rib. En lille sand historie om udbudspriser og slutpriser på ejendomsmarkedet i dag.....
Udbudsprisen for denne ejendom var 295'. Slutprisen (hold jer nu fast) var 840'!!!
Er blevet træt af mæglere og budrunder nu i hvert fald. Må se, om vi kan finde noget at købe direkte af ejendomsejeren i stedet.
Ha' det godt og tak igen for al hjælp!
Det du beskriver føles meget genkendeligt. Mæglerne har fået meget kritik for denne adfærd. At sælge ejendomme er deres levebrød. De burde være så pass indsatte i priser, at de ikke bommer med så meget, som du fortæller.
Selvfølgelig fungerer det jo desværre sådan, at de sætter en lav startpris for at tiltrække en masse mennesker - for at priserne så bagefter skal skrues meget op. Lidt som vi ser hos de store supermarkedskæder - de lokker med lidt rabatkuponer og småting, for når vi alligevel tager derhen og udnytter dem, så ryger der altid en masse ekstra i kurven 'når man nu er der'.
Det var under alle omstændigheder trist at høre, at I ikke havde mulighed for at være med hele vejen, eftersom du virkede så motiveret for at komme i gang :-/
Selvfølgelig fungerer det jo desværre sådan, at de sætter en lav startpris for at tiltrække en masse mennesker - for at priserne så bagefter skal skrues meget op. Lidt som vi ser hos de store supermarkedskæder - de lokker med lidt rabatkuponer og småting, for når vi alligevel tager derhen og udnytter dem, så ryger der altid en masse ekstra i kurven 'når man nu er der'.
Det var under alle omstændigheder trist at høre, at I ikke havde mulighed for at være med hele vejen, eftersom du virkede så motiveret for at komme i gang :-/
Tak, det var pænt sagt. Det var lidt deprimerende der et stykke tid, for jeg var så sikker på, at det hus var ment for os... Men vi skal op igen i dag og se på et andet hus. Det er måske endnu bedre - og billigere...! 
Ha' en god weekend!
Ha' en god weekend!
Det samme! Fortæl gerne om, hvordan det går, og når der dukker noget interessant 'projekt' op 
Klik her for at svare