Skulle gerne klæde fundamentet i noget skrivemateriale, men kun disse to sider, der kan ses. Bagsiden vil jeg have åben for at stuve skrammel ind, og højresiden er allerede så lav, at en beklædning ikke ville kunne ses.

Ville det fungere og holde sig pænt med minerit fx?

Edit: Hvordan kan 2 billeder forblive efter fjernelse af link, hvoraf det ene jeg aldrig engang har vedhæftet?

• Håndskrevet opskrift på en saffranskage i en notesbog, inklusive ingredienser og instruktioner.
  • Rødt skur med hvide døre og vinduer, står på betonblokke i en have med hegn og træer i baggrunden.
Senest redigeret:
  • Synes
Christian Ek
  • Laddar…
Krilleman
Du kunne måske droppe snedkerarbejdet og bage en safran-kage i stedet?! ;)

Haha forstår ikke hvordan den jävla kagen kom med? Den kan heller ikke fjernes.

• Synes
Christian Ek
  • Laddar…
Kagen er vel bare at spise op, så er den væk.
Måske skal du beklæde med plademateriale i stedet for skriftligt ditto. Steni har plader, der er beregnet til sådan formål (beklædning altså). Steni Terra kan du finde hos velassorterede byggematerialeforhandlere. Har de den ikke, så er de ikke velassorterede.

Blev meget galt med dette oprindelige indlæg, stavefejl og billedefejl.

Lige præcis, skal tjekke disse plader du nævnte. Tænkte, at minerit ser jo ud som beton.

Minerit fungerer fremragende.
Byggmax har en trossbundenplade i 550x1200 for 60:- som er meget prisværd for dette formål, sammenlignet med overfladebeklædningsminerit på 11mm og omkring 800:-/pladen.
Evt. slipper du for at skære så meget da.

• Synes
Oldboy
  • Laddar…
Gode tips, har kigget på ByggMax men kan ikke finde denne pladen i appen, men den fandtes på hjemmesiden. Billig og god!
Måske bliver den lidt vaklende fordi den kun er 4,5mm? Skal tage ud og trykke og føle på den i butikken.

Det tror jeg ikke er et så stort problem, medmindre du har børn, der sparker mkt bold i haven. Du kan jo supplere en samling på langsiden med en trykket bræt på bagsiden.

Den er også med i appen, det skal bare ikke være for nemt at finde, så de har gemt den her.

Byggskivor i appen: Trossbottenskiva af fibersement, 59,95 kr/stk, og Formplywood, 399 kr/stk.

Nå, der kiggede jeg aldrig. Ser ud til at være en billig og god løsning iaf.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.