3,732 læst ·
9 svar
4k læst
9 svar
Hvad beklæder jeg dette med for materiale?
Skulle gerne klæde fundamentet i noget skrivemateriale, men kun disse to sider, der kan ses. Bagsiden vil jeg have åben for at stuve skrammel ind, og højresiden er allerede så lav, at en beklædning ikke ville kunne ses.
Ville det fungere og holde sig pænt med minerit fx?
Edit: Hvordan kan 2 billeder forblive efter fjernelse af link, hvoraf det ene jeg aldrig engang har vedhæftet?
Ville det fungere og holde sig pænt med minerit fx?
Edit: Hvordan kan 2 billeder forblive efter fjernelse af link, hvoraf det ene jeg aldrig engang har vedhæftet?
Senest redigeret:
Kagen er vel bare at spise op, så er den væk.
Måske skal du beklæde med plademateriale i stedet for skriftligt ditto. Steni har plader, der er beregnet til sådan formål (beklædning altså). Steni Terra kan du finde hos velassorterede byggematerialeforhandlere. Har de den ikke, så er de ikke velassorterede.
Måske skal du beklæde med plademateriale i stedet for skriftligt ditto. Steni har plader, der er beregnet til sådan formål (beklædning altså). Steni Terra kan du finde hos velassorterede byggematerialeforhandlere. Har de den ikke, så er de ikke velassorterede.
Minerit fungerer fremragende.
Byggmax har en trossbundenplade i 550x1200 for 60:- som er meget prisværd for dette formål, sammenlignet med overfladebeklædningsminerit på 11mm og omkring 800:-/pladen.
Evt. slipper du for at skære så meget da.
Byggmax har en trossbundenplade i 550x1200 for 60:- som er meget prisværd for dette formål, sammenlignet med overfladebeklædningsminerit på 11mm og omkring 800:-/pladen.
Evt. slipper du for at skære så meget da.
Gode tips, har kigget på ByggMax men kan ikke finde denne pladen i appen, men den fandtes på hjemmesiden. Billig og god!
Måske bliver den lidt vaklende fordi den kun er 4,5mm? Skal tage ud og trykke og føle på den i butikken.
Måske bliver den lidt vaklende fordi den kun er 4,5mm? Skal tage ud og trykke og føle på den i butikken.
Klik her for at svare