Trappen går ned til kælderen, og billederne er taget i kælderen under trappen. Trappens vange er malet hvid/beige. De andre umalede regler ser ikke ud til at være tunge, så jeg undrer mig over, om jeg kan rive dem ned. Men spørgsmålet er, hvor selve ophængningen er fastgjort. I bjælkelaget på overetagen?

Taknemmelig for al den hjælp jeg kan få.

/Sam
 
  • Gammelt træværk under trappen med ledninger, kroge og et rør dækket af sort tape i kælderen.
8-) Vægsvangen er bærende selvfølgelig og den anden vange er sikkert forankret i bjælkelaget. >:( Så dem lader du være! ;D
Med ledning af dine billeder kan du sikkert fjerne de spontede brædder, hvor knagen sidder.
::) For du skal vel ikke fjerne stigen? :-/
 
Tak for svar, men det er ikke taget jeg skal fjerne, men de umalede dele, hvor strømkabler går på billedet. Selvfølgelig fjerner jeg ikke vognene.

/Sam
 
:o Ahaa, det er de brune brædder du skal fjerne. :)
Jeg tror, at du kan det, for det er meget ualmindeligt at man lægger vangarna på sådanne brædder for at få bæreevne.

Prøv at fjerne en, så kan du se, hvordan det ser ud bagved. Jeg antager, at der findes flere brædder/planker som vangen er fastgjort i. ;)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.