Måske kan være interessant for informationssøgere..
Guides viser, hvilke dimensioner der kræves for terrasse-, gulv- og tagbjælker samt tagspær i forskellige situationer ifølge BKR, samt træforbrug for blandt andet not og fer træ, overlappaneler og regler.
består af 48 sider i A6-format.
Bestil guide på www.skogsindustrierna.org eller via fax 08-762 79 90 eller e-mail marie.asell@skogsindustrierna.org
Pris: 60 kr eksklusive moms og fragt
Guides viser, hvilke dimensioner der kræves for terrasse-, gulv- og tagbjælker samt tagspær i forskellige situationer ifølge BKR, samt træforbrug for blandt andet not og fer træ, overlappaneler og regler.
består af 48 sider i A6-format.
Bestil guide på www.skogsindustrierna.org eller via fax 08-762 79 90 eller e-mail marie.asell@skogsindustrierna.org
Pris: 60 kr eksklusive moms og fragt
Grundstött
· Halland
· 28 345 indlæg
Det er ingen problemer at have f.eks. Adobe Reader 8.1.2 og Acrobat 8 Professional installeret samtidigt. Ved at højreklikke kan man vælge at åbne i Reader eller i Professional.Mikael_L sagde:
Sørg blot for at afmarkere "Free Google Toolbar (optional)" når du installerer Reader. Det er et j***a spionprogram!
//KoW
Jeg kører acrobat 7 parallelt med reader 8.1 et eller andet og har samme problemer. Højreklik og gem fungerer aldeles udmærket men aldrig ved blot at klikke på linket... Skørt men sådan kan det være nogle gange. Prøv hvis du ikke allerede har gjort det...//YammaMikael_L sagde:
For at komme lidt ud på en tangent, så har Adobe nogle fejl i deres installationsværktøjer, der gør, at Reader og store Acrobat overskriver filer for hinanden, og hvis det er forskellige versioner, kan der opstå mærkelige effekter.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 227 indlæg
Filen er i PDF 1.6 og kræver altså Acrobat 8 eller senere. For Windows-brugere spiller det en rolle i hvilken rækkefølge de forskellige Acrobat-værktøjer er installeret. For Mac-brugere er den rigtige version indbygget i systemet.
I mit tilfælde har det i hvert fald ikke været nogen versionskonflikt, der er problemet. Da jeg ganske enkelt kun har haft acrobat5 (ikke reader) installeret. Nu har jeg lige installeret reader6, og bortset fra en advarselsboks om, at alt måske ikke vises korrekt, fungerer lathunden.
Jeg skal vel forsøge mig med at installere ver 8 eller evt v7 senere. Men acroreader6 havde jeg tilgængelig.
Er der nogen, der ved, om man kan hente acroreader 8 som fuld installationsfil? Altså en installationspakke, der kan f.eks. lægges på et USB-drev eller brændes på skive for derefter at installere på en computer uden netværk?
Jeg skal vel forsøge mig med at installere ver 8 eller evt v7 senere. Men acroreader6 havde jeg tilgængelig.
Er der nogen, der ved, om man kan hente acroreader 8 som fuld installationsfil? Altså en installationspakke, der kan f.eks. lægges på et USB-drev eller brændes på skive for derefter at installere på en computer uden netværk?
Klik her for at svare