H
Er der nogen, der har oplevet det samme problem som jeg med huntons træfiberskive? Hvad jeg husker, var der tæt mellem reglar og isolering, da jeg var færdig. Nu ser det ud som på billedet.

• Hunton træfiberskive monteret mellem træregler med synlige mellemrum og nogen udbuling, indikerende ulige monteringsforhold.
Tyngdeloven tager sin ret

H hhenning sagde:
Er der nogen, der har oplevet samme problem som jeg med huntons træfiberplade? Hvad jeg husker, så var det tæt mellem regler og isolering, da jeg var færdig. Nu ser det ud som på billedet.
Hej jeg har samme problem med 45 mm. Hunton, jeg skal udskifte dem! /Peter

Hvad siger Hunton om dette?
Hvordan var fugtindholdet i pladerne, da de blev monteret?

Hvis alt var efter bogen, så er dette jo en halv katastrofe, hvis det har nået at blive indbygget.

5 591110 Peter sagde:
Hej jeg har samme problem med 45 mm. Hunton, jeg skal skifte dem ud! /Peter
Du behøver vel bare at putte lidt mere isolering i sprækkerne i stedet for at skifte alt ud?

Interessant at se et svar fra Hunton, jeg har ikke læst monteringsvejledningerne, men eftersom det er træ, bør det måske behandles som træ og gives tid til at tilpasse sig til sit nye miljø inden montering?

• Synes
namnbyte
  • Laddar…
Jeg har kun brugt Hunton i et par gulve, og de lå åbne i et stykke tid uden at nogle krympninger blev bemærket, men da var alt indendørslageret og ordentligt tørt inden det blev monteret.

Har ikke bemærket, at hunton skulle have svundet herhjemme.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.