I Inteno- sagde:
Okay.

Så bare for at jeg forstår. Hvis der er en bjælke for enden af åbningen nu, skal jeg erstatte den med en ny, og hvis der ikke er nogen, er der måske ikke behov for at placere en, hvis jeg gør hullet større?
Hvis du allerede er i gang med en hammer og mejsel, vil jeg fortælle dig, at du har misforstået! Jeg sagde, at du kunne forstørre hullet på den måde, jeg foreslog, men en ingeniør skulle beregne bjælken. Og enhver ingeniør ville blindt være enig. Men dine idéer kræver verifikation af, hvad der er der, og en certificeret ingeniør som kan levere en specifik løsning. I tilfælde af en katastrofe vil din undskyldning for, at en fyr på et forum sagde noget sådan, ikke blive accepteret i retten.

S sturnus sagde:
Hvis du allerede er i gang med en hammer og mejsel, må jeg sige, at du har misforstået! Jeg sagde, at du kunne forstørre hullet, som jeg foreslog, men en ingeniør ville skulle beregne bjælken. Og enhver ingeniør ville blindt være enig. Men dine idéer kræver verifikation af, hvad der er der, og en certificeret ingeniør til at give en specifik løsning. I tilfælde af en katastrofe vil din undskyldning, at en fyr på et forum sagde noget i den retning, ikke blive accepteret i retten.
Nej, jeg er ikke i gang nu, det bliver om nogle måneder. Men tak, jeg vil se, hvordan det ender.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.