Hej! overvejer den bedste måde at lave et hul til en dør i en betonvæg.
Døren er 1,5x2,5m ikke et lille hul,

hvad bruger man? findes der særlige værktøjer eller er det en hammer? :P
 
finnes jo betonsave at leje, men det støver ret meget.
 
Hvis det havde været letbeton, fungerer borehammer med mejsel, men det bliver måske for hårdt for almindelig beton.
 
Hej, nu blander jeg mig i... Men jeg skal lave et dørhul i en væg af syv centimeters slaggplader. Jeg ved, at det støver utroligt meget, men hvad er den bedste måde at "skære" i det? Egentlig samme spørgsmål som Peter....

Tigersav? Stiksav?
 
Stor vinkelsliber med diamantskive og vande i snittet, så støver det ikke så meget.

Er det en tyk væg, så få fat i professionelle.

Protte
 
Hej! Har snakket med en ven af en ven som ville komme og kigge på, hvad han skulle have for at save den op, ellers lejer jeg mig en sav/kap og gør det selv! det støver kan man regne med, men what the heeck! =)
 
hvis du skal køre med en motorkap, så sørg for at få vandtilslutningen med, når der er vand med, så støver det næsten ikke
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.