Hej
Har rigtig skævt tag på overetagen, hvor tidligere ejer har fjernet skunken helt, så det ser virkelig underligt ud. Vil bygge en lav indervæg bag sengen, som bliver ca. 120 cm høj langs med den ene væg.
Skal jeg rive gipsen ned i loftet og så for at kunne lave det ordentligt, eller er der en anden smart måde at gøre det på? Det bliver alligevel ikke isoleret, da der allerede er isolering rundt om, og det skal heller ikke bære noget.
Jeg tænkte, at det måske kan fastgøres i gulvet på en eller anden måde samt i loftet på noget i loftbjælkerne bag gipsen?