Hej

Har rigtig skævt tag på overetagen, hvor tidligere ejer har fjernet skunken helt, så det ser virkelig underligt ud. Vil bygge en lav indervæg bag sengen, som bliver ca. 120 cm høj langs med den ene væg.

Skal jeg rive gipsen ned i loftet og så for at kunne lave det ordentligt, eller er der en anden smart måde at gøre det på? Det bliver alligevel ikke isoleret, da der allerede er isolering rundt om, og det skal heller ikke bære noget.

Jeg tænkte, at det måske kan fastgøres i gulvet på en eller anden måde samt i loftet på noget i loftbjælkerne bag gipsen?
 
Jo vars, om du bygger trekant formede reglar som du limmer dels i eksisterende skråtag og dels med nogle klumper på gulvet så holder det nok uden problemer. Derefter lægger du en regel på gulvet mellem hver trekant, den behøver ikke limes men bliver som en sokkel at skrue det nye gips i. Pladerne vil stabilisere det hele.

Hvis du er heldig, finder du måske reglarna eksisterende gips sidder i. Prøv at søge efter skruerne med magnet eller regelsøger.
 
  • Synes
Henke_2017
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.