B Backe1 #1 Medlem · 6 indlæg 17 jan klokken 09:06 Backe1 Medlem 6 indlæg 17 jan klokken 09:06 #1 Hej! Findes der nogen kyndige her, der kan hjælpe mig med at identificere, hvilken type loftliste dette er? 🙏 #hjælp #identificere #tagliste #taglister
Hej! Findes der nogen kyndige her, der kan hjælpe mig med at identificere, hvilken type loftliste dette er? 🙏
H HammerGuuurl #2 Medlem · 73 indlæg 17 jan klokken 09:21 HammerGuuurl Medlem 73 indlæg 17 jan klokken 09:21 #2 Ser ud til at være af masonit. Skal du reparere den eller skifte den ud?
M _Magnus L #3 Medlem · 159 indlæg 17 jan klokken 09:31 _Magnus L Medlem 159 indlæg 17 jan klokken 09:31 #3 H HammerGuuurl sagde: Ser ud til at være af masonit. Skal du reparere den eller udskifte den? B Backe1 sagde: Hej! Er der nogen kyndig her, der kan hjælpe mig med at identificere, hvilken type loftliste dette er? 🙏 Ser ud til at være en "Svanhals" dog med meget maling på! Så svært at se.
H HammerGuuurl sagde: Ser ud til at være af masonit. Skal du reparere den eller udskifte den? B Backe1 sagde: Hej! Er der nogen kyndig her, der kan hjælpe mig med at identificere, hvilken type loftliste dette er? 🙏 Ser ud til at være en "Svanhals" dog med meget maling på! Så svært at se.
M _Magnus L #4 Medlem · 159 indlæg 17 jan klokken 09:33 _Magnus L Medlem 159 indlæg 17 jan klokken 09:33 #4 M _Magnus L sagde: Ser ud til at være en "Svanhals" dog med meget farve på! Så svært at se. Virker desuden til at være den 'tyndere' profil, ikke den almindelige 45 x 45.
M _Magnus L sagde: Ser ud til at være en "Svanhals" dog med meget farve på! Så svært at se. Virker desuden til at være den 'tyndere' profil, ikke den almindelige 45 x 45.