Hej!
Er der nogen, der har en god teknik til at få hjørnevinklen ret og et tip til, hvordan man ved, om rem og syld står i lod?
Den ene væg vil have regler 45x45 og den anden 45x70 på grund af indbygningskarm.
Tænkte på at bruge stålprofiler i stedet for rem/syld Diagram over en hjørnevinkel med markeringer for placering af reglar. En pil indikerer et område, der skal gennemgås.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.