Hej!
Er der nogen, der har en god teknik til at få hjørnevinklen ret og et tip til, hvordan man ved, om rem og syld står i lod?
Den ene væg vil have regler 45x45 og den anden 45x70 på grund af indbygningskarm.
Tænkte på at bruge stålprofiler i stedet for rem/syld