Vi er i færd med at bygge et sovehems på loftet og skal snart lægge gulv. Den del, som billedet viser, har vi tænkt at åbne helt op, så man kan se op i mønet fra underetagen. Jeg er dårlig til fagudtryk, men jeg undrer over, hvilke løsninger der findes til at fjerne de to små "støtter", der aflaster spærstykkerne. Findes der nogen form for aflastning at sætte der, hvor spærsamlingerne møder gulvregelsamlingerne ved kanten? For vi vil jo gerne åbne op helt ud til væggen, selvfølgelig 

Hvorfor åbne op helt ud? Der bliver jo en meget skarp vinkel, som ikke kan bruges til andet end at samle snavs?! Byg i stedet en lille væg, så har du noget at have sengen op ad.
Løber der for resten vand på plastikken under isoleringen?
Løber der for resten vand på plastikken under isoleringen?
Læste ikke rigtigt første gang opdagede jeg
troede der skulle være gulv hvor pladerne ligger...
Uanset burde man jo kunne fastgøre spærene ordentligt yderst og supplere med hanebjælker, hvis de ikke allerede er der. Om det er nok er svært at sige sådan bare, tage kontakt med en konstruktør som nævnt ovenfor er nok bedst. Så bliver det måske ikke så meget pænere heller.
Støtterne der udfylder jo absolut en funktion da de mindsker belastningen på tagreglarne.
Uanset burde man jo kunne fastgøre spærene ordentligt yderst og supplere med hanebjælker, hvis de ikke allerede er der. Om det er nok er svært at sige sådan bare, tage kontakt med en konstruktør som nævnt ovenfor er nok bedst. Så bliver det måske ikke så meget pænere heller.
Støtterne der udfylder jo absolut en funktion da de mindsker belastningen på tagreglarne.
Klik her for at svare