L
Har et orangeri som blev færdigt for to år siden. Har dog som alle andre en liste tilbage at sætte op.

Jeg ved ikke, hvordan jeg skal løse dette på den bedste måde. Har en overvejelse om dundermycket silikone.

Kom gerne med forslag til løsning

Udestuens skråloft med hvide træpaneler, en plet med manglede liste, ovenlys og vægge; en lampe og udsigt gennem vinduerne.

Dundermycket silikon lyder jo skidegrimt. Nogen kvartstaf eller hulkehleliste bliver jo godt.

• Synes
ninhuo og 1 anden
  • Laddar…
L
Stefan N sagde:
Dundermycket silikone lyder jo skidegrim. En eller anden kvartsstav eller hulkeliste bliver jo godt.
Jeg har en sådan liste færdigsavet. Bliver dog meget svært på midten, hvor væggen smalner af. Den øverste del har ca. 7 cm overhæng.

Svært problem med hensyn til dels brættet øverst dels til at "trekantens" panel rager ud i sin øvre del. Prøv med en almindelig planhøvlet liste, typ 21x37 mm som ikke bliver så udfordrende.

Du tager naturligvis samme panel som du har brugt på væggen. Kløver væk noten og sparer fjederen. Når den er sømmet på væggen, bliver den som en skyggeliste, men uden den løgede profil.

• Synes
Tombrittberg
  • Laddar…

Bedste svar

E
Smyglist måske kan være et alternativ? 8x15 eller 8x21? Ganske slank på plads.

L
epw sagde:
Smyglist kanske kan være et alternativ? 8x15 eller 8x21? Ganske smæcker på plads.
Overvejer en list ifølge dette. Tror du det bliver bedst at sætte den i talet eller på væggen!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.