Jeg skal sætte en (tung) loftlampe op i min lejlighed. Der er en loftroset og et hul, men ingen krog - spørgsmålet er, hvad det er for materiale i loftet? Der kommer smulder ud af hullet og det ser ud til at være en form for cement og strå(?) derinde. Huset er bygget omkring år 1910.
 
  • Hul i loftrosette med synlige cement- og stråmaterialer, bygget omkring 1910, uden krog til tung lampe.
  • Hul i loftet med synlige materialer, som ligner cement og strå, i en bygning fra ca. 1910. Smulder er til stede omkring åbningen.
  • En hvid loftroset med et hul uden krog, udsatte kabler og smuldrende materiale, muligvis cement og strå, i en lejlighed fra ca. 1910.
E Erik190 sagde:
Jeg skal sætte en (tung) loftlampe op i min lejlighed. Der er en loftroset og et hul, men ingen krog - spørgsmålet er, hvad det er for materiale i loftet? Der kommer smulder ud af hullet og det ser ud til at være en form for cement og strå(?) derinde. Huset er bygget omkring år 1910.
Så er loftet nok pudset. Sandsynligvis har du brædder bagved. Test først at skrue en solid krog i og se om ikke den holder.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.