Ja desværre er væggen faktisk bærende. Den består af letbetonelement ligesom etagedækket ovenfor. En på mange måder god løsning men lidt ufleksibel. Vær i stedet glad for at I har et fantastisk hus med mange kvaliteter. Dagens byggeri fremstår som spinkelt sammenlignet med dette hus.