1,801 læst ·
4 svar
2k læst
4 svar
Hej! Jeg vil renovere et gammelt torp/garage til en kunstnerhule🙃. Hvordan tegne sine tanker til en byggbar plan?
Huset er bygget engang i 1920-1930'erne. Huset er i to etager og har været en arbejderbolig, hestestald og bilgarage. Huset har et betonggulv uden fundament.
Ingen indgående vand, heller ingen toilet. Den tidligere ejer tog brændeovnen med sig.
På øverste etage er der to værelser, hvoraf det ene har skrånende gulv på grund af kulde. Jeg ville renovere nederste etage til et åbent køkken/opholdsrum med orangeri ved siden af og øverste etage til soveværelse. Hvordan tegner man dette?
Ingen indgående vand, heller ingen toilet. Den tidligere ejer tog brændeovnen med sig.
På øverste etage er der to værelser, hvoraf det ene har skrånende gulv på grund af kulde. Jeg ville renovere nederste etage til et åbent køkken/opholdsrum med orangeri ved siden af og øverste etage til soveværelse. Hvordan tegner man dette?
Torp fra den tid er ikke helt nemme at åbne op, da mange af væggene er bærende. Men som sagt før, billeder og tegninger er nødvendige.
Klik her for at svare