Nu har jeg fået tegningerne fra min bygningsingeniør og skal finde en 5 meter lang HEA 200 bjælke. Er der nogen, der har et tip om, hvor man kan få fat i sådan en i Dalarne? Antager, at det kræver mere end to frimærker for at sende sådan en bjælke...
Bed dem ikke være sådanne teknologimodstandere og SMS'e hjem balken til dig.
Kiggede hurtigt på Eniro, og fik 11 resultater på stålbjælke i Borlänge, Avesta og Mora Bla
Prøv ellers at ringe til en større leverandør af stål som SSAB og hør ad, om der findes en lokal leverandør. de plejer at være meget hjælpsomme!
Held og lykke!
Kiggede hurtigt på Eniro, og fik 11 resultater på stålbjælke i Borlänge, Avesta og Mora Bla
Prøv ellers at ringe til en større leverandør af stål som SSAB og hør ad, om der findes en lokal leverandør. de plejer at være meget hjælpsomme!
Held og lykke!
Tror du t o m kan få den leveret hjem... Ring til nogen sælger hos Bröderna Edstrand og spørg der. Holder du på og bygger, så klassificeres det jo som arbejdsplads. Bilen som kommer med den har jo kran, så da slipper du bekymre dig for at få den hjem. Derudover bliver det måske lidt billigere også, hvis du får den uden mellemled. En sådan bjælke koster vel 3-4 tusinde?
Det er bare en renovering, men det føles som en hel arbejdsplads for øjeblikket.
Heldigt at man kan hvile sig på arbejdet i ugen. Jeg må samle en flok venner og bekendte og placere en øl hver tiende meter i stedet. Har allerede hørt om hjemkørsel, og det gik kun hvis de havde noget tur mod vesterdalsbjergene.
Klik her for at svare