P
Hej

Jeg overvejer at rive en bærende væg ned mellem køkken og stue.

Tanken er at åbne op 4m
Huset er 1 plan med fladt tag og ligger i snøzone 1,5
Jeg overvejer at sætte en hea 160, men er usikker på, om det er tilstrækkeligt.

Hvad tror I?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.