6,272 læst ·
20 svar
6k læst
20 svar
Har brug for råd om, hvordan man fikserer væggen bag brændeovnen og køkkenvasken.
Vi havde en plade-studs lavet for at forbinde spirorør. Der er mange regler omkring dette. Søg efter imkanal.
Skorstensfejere er forskellige, men jeg har hørt, at det ikke er ok at beklæde skorstenen med gips. Det kan sikkert findes reglerne omkring dette...
Skorstensfejere er forskellige, men jeg har hørt, at det ikke er ok at beklæde skorstenen med gips. Det kan sikkert findes reglerne omkring dette...
Nu har skorstensfejeren været her. Ja, man må beklæde med gips; spurgte ham. Han sagde, at jeg kunne bruge hvad jeg ville, mørtel, gipsmørtel eller gipsplade. Hvilket som helstJ JohanLun sagde:
Ang. tilslutningen kunne jeg også gøre, som jeg ville; enten røret et stykke op i kanalen eller en studs.
Så nu føles det lettere!
Ja så er det jo bare at vælge den løsning, du synes føles lettestK karincam sagde:Nu har skorstensfejeren været her. Ja, man kan beklæde med gips; spurgte ham. Han sagde, at jeg kunne bruge hvad jeg ville, mørtel, gipspuds eller gipsplader. Hvilket som helst
Ang. tilslutningen kunne jeg også gøre som jeg ville; enten røret et stykke op i kanalen eller en ansats.
Så nu føles det lettere!
Hej! Ser att det är ett väldigt gammalt inlägg.M muraren2 sagde:
Putsade en murstock uvanför en vedspis med fiberförstärkt gipsbruk från Ardex.
Nu ca 1,5månad senare, såg jag att det spruckit på ett par ställen.
Kunden ska kakla på. Hur kan jag kolla så det inte släpoer med kaklet. Skyddar kaklet mo r värmen?
Det är en modern vedspis med utblås
uppe i bakkant.
Mvh Jannica Pihl
Klik her for at svare