Hej,

Da vi satte vores inderdøre ind for et par uger siden, var det ikke meningen, at parketgulvet skulle gå under karmen, nu vil vi rette dette. Parketgulvet i dette tilfælde er 15 mm tykt, så det betyder, at karmene skal hæves mindst 15 mm.

I dag sidder karmene med karmeskrue, hvilket vi fortsat ønsker, men spørgsmålet er, om der vil opstå problemer med de eksisterende huller? Skal man fylde dem med noget først? De sidder i træreglar.
 
L
At hæve ca. 15 mm gør, at det sandsynligvis er muligt at bruge de samme huller i karmen, men der bliver ny fastgørelse i reglarne. Der er en fransk gevind på karmeskruen, den er jo ca. 8 mm og havner så ovenover den gamle. Jeg tror, det går godt. Det, som kan være vigtigt, er, at når skruen sættes i karmen og skal skrues ind i reglen, så skal den løse del gå rigtigt i gevindene i karmen.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.