Der skal findes en hærder, man kan blande i cementen, for at den skal hærde hurtigere. Hvad hedder det, og hvor får man fat på det?
jeg talte med en meget venlig fyr på Combimix om det. han frarådede stærkt privatpersoner at gøre det, da tilsætningen skulle blandes meget omhyggeligt. hvis det gik galt, ville hele cementblandingen bare blive noget skidt.
måske gælder det kun for deres produkter.
jeg havde selv brug for noget, der gjorde, at det brændte hurtigere. det blev flydespartel combimix 780 for mit vedkommende, jeg skulle alligevel "bare" fylde hulrummet efter indstøbte sømmeregler i pladen...
måske gælder det kun for deres produkter.
jeg havde selv brug for noget, der gjorde, at det brændte hurtigere. det blev flydespartel combimix 780 for mit vedkommende, jeg skulle alligevel "bare" fylde hulrummet efter indstøbte sømmeregler i pladen...
Det skal bare repareres et gammelt afløbsrør, så det er minimalt med cement, der skal bruges. Uden hurtigtørrer kan vi ikke bruge toilettet i et døgn, og det fungerer ikke...
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 228 indlæg
Sika har et antal produkter som bl.a. rørmontører bruger til hurtigtætning. Jeg tror, at det er Sika-3, du er ude efter.
Klik her for at svare