Hej, vil få min hængekøje op indendørs. Vi tror ikke, at det holder med en krog i væggen. Overvejer denne konstruktion i plade/metal. Har brødre inden for svejsning, der kan hjælpe mig, men de er usikre på, om det holder. Tænkte skrue den i reglen i væggen. Bor i mexitegelhus fra 1976.
Det burde være bedre at sætte en vinkeljern horisontalt mellem to vægstolper. Er dine brødre proffsvejser så bed dem svejse en øje fast, ellers brug gevindøje og låsemøtrik.
Vi satte hængekøjekroge op i alle soveværelser i mors hus. Vi sørgede for, at krogene blev sat i vægstolperne, og det har fungeret fremragende! Så hvis du har træstolper i væggene og kan tilpasse placeringen for hængekøjen, er det det enkleste.
Skaffe et stativ, de findes i træ også.
Men skal I alligevel have en fast konstruktion så en fladstangen kun 5 mm tyk holder ikke eller rettere sagt alt jern under 1,5 meters højde gør ingen nytte.
Begynd med noget der vejer mindre, fx et firkantrør 40x40x2 mm, 1 meter lang og øjet på midten.
Kan sættes vandret også og fastgøres i to regler.
Protte
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.