Hej!

Vi vil hænge en ribbe op i legerummet. Men spørgsmålet er, hvilken væg der holder mest vægt - beton eller gips/træ?
Tak på forhånd!!
 
Det gælder om at få stoppet vægten, der hænger på væggen. Det gøres ved, at ribbestolen står på gulvet og et antal beslag i væggen højt oppe (4 stk), holder så den ikke kan vippe ud ved belastning. Ligeledes med beslag lige over gulvet (2 stk). Hvad fastgørelsen skal laves med, afhænger af hvad væggen består af. Klart beton er altid bedst, men det går med gips, men så skal der være en træplade bagved.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.