D
Hej,

Min plan var at lægge gulvvarme T2-reflecta og T2-rød foran en skydedør, altså kun foran skydedøren.

I resten af rummet (40 m2) fylder jeg op med gulvspån, og på det hele lægger jeg parket/vinyl eller laminat.

Under bjælkelaget er der en krybekælder.

Er der nogen, der har prøvet at lægge gulvvarme i kun en del af et stort rum?

Jeg tænker på, at bevægelserne i gulvet vil være forskellige, når en del er opvarmet, og at det kan forårsage problemer.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.