Hej,
Min plan var at lægge gulvvarme T2-reflecta og T2-rød foran en skydedør, altså kun foran skydedøren.
I resten af rummet (40 m2) fylder jeg op med gulvspån, og på det hele lægger jeg parket/vinyl eller laminat.
Under bjælkelaget er der en krybekælder.
Er der nogen, der har prøvet at lægge gulvvarme i kun en del af et stort rum?
Jeg tænker på, at bevægelserne i gulvet vil være forskellige, når en del er opvarmet, og at det kan forårsage problemer.